קידום אתר על ידי קישורים נכנסים

עד לפני כמה שנים, קידום אתר על ידי קישורים נכנסים היה פשוט. היה אפשר להכניס קישור כמעט מכל מקום ברחבי הרשת וגוגל היה מחשיב כל קישור כזה. היום המצב שונה לגמרי, היום מנוע החיפוש של גוגל בוחן כל קישור עד כמה הוא חזק, מה המקור שלו והאם הוא קישור "כשר" או שלא. אם פעם היה אפשר לקנות כמות קישורים מכל מיני מוכרים מפוקפקים מה שלא היה מזיק לאתר, היום כבר אי אפשר לעשות כך ומי שיעשה כך לא רק שלא יועיל לאתר שלו אלא אף ייפגע בו עד כדי הסרה של האתר מתוצאות החיפוש של גוגל. קידום אורגני הוא מילת המפתח ואורגני כידוע זה טבעי. אז איך אפשר להביא קישורים נכנסים טבעיים לאתר? הנה כמה דרכים שכדאי להכיר וגם ליישם.

שיטות לקידום אתרים

  • פורומים – על היעילות של קישורים נכנסים מפורומים לקידום האתר אפשר להתווכח. פעם הם היו יעילים בוודאות והיו בעלי אתרים שהיו "יושבים" בלי סוף על פורומים שונים, והיום המצב שונה קצת אך עדיין, אם הפורום רלוונטי לאתר המקודם זה יכול להועיל במידה מסוימת.
  • בלוגים חינמיים – יש לא מעט בלוגים חינמיים ברחבי הרשת שאפשר לפתוח. הידוע יותר הוא הבלוג החינמי של גוגל אך בנוסף אליו יש בלוגים בתפוז, נענע, סלונה, דה מרקר ואחרים. כל מה שנדרש בכדי לפתוח בלוג באחד האתרים הללו הוא כמה שניות, ורצוי לא לכתוב תוכן ספאמי גם בגלל שהאתר עצמו עלול להסיר אותו וגם בגלל שזה עלול להזיק לאתר המקודם.
  • הרשתות החברתיות – הקישורים מהרשתות החברתיות הם אומנם קישורי nofollow אך הם אפקטיביים כחלק מתמהיל הקישורים המגוון. יש את פייסבוק ויש את טוויטר ואחרים וכדאי לא להתעלם גם מהאופציה הזו.
  • מאמר אורח – קידום אתר באמצעות מאמר אורח והוצאת קישור ממנו גם הוא דרך לייצר קישורים. יש לא מעט בעלי אתרים שישמחו לאפשר לכם לכתוב אצלם מאמר לאתר ובתמורה אתם תקבלו קישור. חשוב כמובן שהמאמר יהיה מוטמע באתר שרלוונטי לאתר המקודם בכדי שהוא יהיה אפקטיבי במיוחד.
  • אתרי מאמרים – עוד שיטה של קידום אורגני באמצעות קישורים נכנסים. יש לא מעט אתרי מאמרים שזו כל תכליתם, כתיבת מאמר בהם והוצאת קישור ממנו. לאתרים הללו צריך להירשם ותוך דקות מתקבל אישור ואפשר להתחיל ולעבוד.

הסוד – גיוון בתמהיל הקישורים

יש עוד אופציות שונות לקישורים נכנסים כמו אינדקסים, קישורים מהפוטר של אתרים שונים וממקומות אחרים ברשת. הסוד בבניית קישורים איכותית היא תמהיל מגוון של קישורים, מה שאומר מאתרים שונים, מאחסונים שונים ומביטויים שונים. חשוב להקפיד גם על קישורים פנימיים באתר וחשוב שלא יהיה סתם קישורים באתר אלא כאלו שנוצרו לאחר חשיבה על מיקומם והיעד אליו הם מובילים. קידום אתר באמצעות קישורים יכול להיות יעיל ביורת אם עושים אותו נכון.

10 thoughts on “קידום אתר על ידי קישורים נכנסים

  1. בית טובי העיר המקום שהוא הבית להורים שלכם!
    אם אתם מחפשים דיור מוגן בירושלים שישמש כבית החדש להורים שלכם,
    עם מגוון פעילויות: מוזיקה, קונצרטים, הופעות, הצגות, ארוחות מפוארות
    וצוות חם ואוהב שידאג להורים שלכם
    צרו איתנו קשר

  2. בוקר טוב לכולם! אני ממליץ לכם מאד על משאבות הואקום המדהימות של אס די איי שעובדות מעולה ועושות פשוט עבודה מדהימה!
    משאבות ואקום פשוט מעולות ומומלצות!
    הצוות המקצועי של אס די איי עזר לנו בבחירת המשאבה האופטימלית לנו, הם התקינו לנו אותה, והיא עובדת מעולה. מאד מאד מומלץ! פנו אליהם בקישור, הם עזרו לי מאד ויעזרו לכם!

  3. בוקר טוב לכולם! אני ממליץ לכם מאד על משאבות הואקום המדהימות של אס די איי שעובדות מעולה ועושות פשוט עבודה מדהימה!
    משאבות ואקום של אדוורדס פשוט מעולות ומומלצות!
    הצוות המקצועי של אס די איי עזר לנו בבחירת המשאבה האופטימלית לנו, הם התקינו לנו אותה, והיא עובדת מעולה. מאד מאד מומלץ! פנו אליהם בקישור, הם עזרו לי מאד ויעזרו לכם!

  4. שלום לכולם, אם אתם מחפשים שאבות ואקום מעולות, עם חברה מקצועית שנותנת שירות מעולה ומחירים הוגנים אז פנו לSDA-TECH. קנינו מהם, והם עזרו לנו במקצועיות לבחור את המשאבה המתאימה למפעל שלנו, וסיפקו לנו שמנים וחלקים ושירות מקצועי ואדיב למשאבות הקיימות שלנו. מומלץ בחום. הם גם מספקים ומתחזקי משאבות של אדוורדס EDWARDS.

  5. בוקר טוב לכולם! אני ממליץ לכם מאד על שיפוץ ותיקון משאבות הואקום המדהימות של אס די איי שמשפצים ומתקנים משאבות ואקום מעולה ועושים פשוט עבודה מדהימה!
    שיפוץ ותיקון שאבות ואקום של אדוורדס עם חלקים אורגינליים איכותיים!
    הצוות המקצועי של אס די איי עזר לנו בשיפוץ המשאבה והבאתה למצב עבודה האופטימלי לפי המלצות היצרן, הם שיפצו והתקינו לנו אותה, והיא עובדת מעולה. מאד מאד מומלץ! פנו אליהם בקישור, הם עזרו לי מאד ויעזרו לכם!
    אס די איי היא חברה שמתמחית בשיפוץ משאבות ואקום של יצרנים מובילים בעולם. הם משפצים משאבות של כל היצרנים המובילים
    שיפוץ ותיקון שאבות ואקום של אדוורדס עם חלקים אורגינליים איכותיים!

    Edwards שיפוץ משאבות ואקום,
    Trillium שיפוץ משאבות ואקום ,
    Alcatel שיפוץ משאבות ואקום ,
    CTI שיפוץ משאבות ואקום ,
    MIL'S שיפוץ משאבות ואקום ,
    Leybold שיפוץ משאבות ואקום ,
    ThermoFisher שיפוץ משאבות ואקום ,
    Leybold שיפוץ משאבות ואקום ,
    Busch שיפוץ משאבות ואקום ,
    Becker שיפוץ משאבות ואקום ,
    Pfeiffer Vacuum GmbH שיפוץ משאבות ואקום ,
    Becker שיפוץ משאבות ואקום ,
    Elmo Rietschle. שיפוץ משאבות ואקום

    הם מומחים, מקצועיים מאד, מחירים הוגנים מאד, ותמיד עם חיוך ויחס אישי!
    מאד מומלץ!

  6. שלום לכולם,
    אני ממליצה בחום על משאבות אדוורדס Edwards שרכשנו מחברת SDA. משאבות אדוורדס מעולות, עובדות מעולה ועושות עבודה מעולה במפעל שלנו. רכשנו במחיר מעולה מSDA, עם השירות האמין של אסדיאיי, הם גם נותנים אחריות ושירות למשאבות אדוורדס. SDA הם מקצוענים בתחום וממש זכינו לעבוד איתם. יש אצלם המון מידע וידע על משאבות Edwards אדוורדס ב
    https://www.sda-tech.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%90%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%93%d7%95%d7%95%d7%a8%d7%93%d7%a1/

  7. בוקר טוב לכולם,
    מי שצריך משאבות ואקום למעבדה, אני ממליץ בחום על אסדיאיי שסיפקו למעבדה שלנו משאבות מעולות במחירים טובים מאד.
    היינו צריכים משאבות ואקום למעבדה שלנו, וגם לשפץ את המשאבות ואקום במעבדה, והם שיפצו לנו את המשאבות והתקינו משאבות חדשות. והכל עבד די מהר ובמקצועיות גבוהה!
    שיפוץ משאבות ואקום למעבדה בוש אלקטל סטרוק וולש WELCH BUSCH ALCATEL STROKE

  8. שלום לכולם,
    אם אתם מחפשים משאבות ואקום איכותיות למפעל שלכם, או למעבדת המחקר. אני ממליצה בחום על משאבות ואקום של SDA-TECH. אלו משאבות איכותיות שעושות את העבודה, והשירות של SDA מעולה.
    https://sda-tech.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *